معرفی شرکت حریر خوزستان ( تیشو حریر)

از اولین تولید کننده های تیشو در ایران است که در سال 1363 با سرمایه 1 میلیون ریال تاسیس شد. در اواخر سال 1374 مالکیت آن به سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) واگذار شد و در سال 1382 کلیه سهام شرکت حریرخوزستان به شرکت محصولات کاغذی لطیف زیر گروه شرکت هلدینگ سلولزی تامین گستر نوین (تاسیکو) یکی از شرکتهای مدیریتی شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) منتقل شد.

۲ خرداد ۰۱
معرفی شرکت حریر خوزستان ( تیشو حریر)

مساحت زمین کارخانه شرکت حریر خوزستان 49 هزار مترمربع واقع در منطقه صنعتی هفت تپه استان خوزستان است. این شرکت کاغذ تیشو را در گرماژهای مختلف از 13 تا 45 گرم در متر مربع  و با استفاده ازخمیر100 درصد طبیعی تولید می­ کند. این کارخانه مواد اولیه خود را برای تولید تیشو که از خمیر ویرژین خارجی الیاف بلند و کوتاه تهیه می گردد؛ از دیگر کشورها وارد می نماید. تولید شرکت حریر خوزستان بیش از 15 هزار تن در سال می باشد. این کارخانه 30 درصد از سهم بازار داخلی محصول تیشو را به خود اختصاص دا ده است.

در این شرکت حدود 120 پرسنل مشغول بکار هستند که 86 درصد آنها تحصیلات عالیه در سطح لیسانس و فوق لیسانس دارند که با ظرفیت تولید کارخانه در 3 شیفت کاری مشغول به ظرفیت تولید 10 هزار تن کاغذ در سال هستند.

محصولات این شرکت تولید انواع کاغذ تیشو برای تولید دستمال کاغذی، کاغذ توالت، حوله کاغذی، سفره کاغذی، ملحفه بهداشتی، پوشک بچه و نوار بهداشتی می باشد.

شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) 80 درصد مالکیت سهام مدیریتی این شرکت را برعهده دارد.